Açıklamada, “Bu satış büyümesi, önceki yıla kıyasla çok güçlü bir fiyat artışından kaynaklandı. Tüketici Markaları İş Birimi satışları ise 2023 mali yılında toplam 10.565 milyar euro olarak gerçekleşti ve satışlar organik olarak yüzde 6.1 oranında arttı” denildi. Henkel CEO’su Carsten Knobel ise şunları söyledi: “Zorlu piyasa koşullarına rağmen 2023’te büyüme stratejimizi istikrarlı bir şekilde ileriye taşıdık ve uygulanmasına da hız verdik. Çok güçlü organik satış büyümesi sağladık ve kârlılığı önemli ölçüde artırdık. Bu sayede, yılın başında yaptığımız öngörüyü aşmış olduk. Bu başarılı gelişme, Yapıştırıcı Teknolojileri ve Tüketici Markaları tarafından birlikte gerçekleştirildi.”
Related Posts
Amerikan Büyükelçiliği’nin eski binasını Aşhan Yemek satın aldı
- Seher Alp
- 23 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Amerikan Büyükelçiliği’nin eski binasını Aşhan Yemek satın aldı
Türkiye bankalarının aktif büyüklüğü 30,5 trilyon lirayı aştı
- Seher Alp
- 23 Kasım 2024
- 3 min
- 0
Bankacılık sektörünün toplam aktif büyüklüğü Eylül'de 30 trilyon 518 milyar 692 milyon lira olurken, Türkiye’de…
Ukrayna’nın Rusya saldırısı küresel piyasalarda yankı buldu
- Seher Alp
- 22 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Ukrayna'nın askeri bir yetkiliye dayandırdığı haberine göre Ukrayna Silahlı Kuvvetleri, Rusya topraklarındaki sınır bölgesinde ilk saldırısını…